Collete.pl
Zwroty i Reklamacje
ZWROTY
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań pod względem rozmiaru lub fasonu, nie musisz się matrwić! Masz możliwość dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Procedura zwrotu jest szybka i skuteczna – po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrot środków zostanie dokonany niezwłocznie, po akceptacji zwrotu.
Aby dokonać zwrotu, wystarczy odesłać produkt, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na nasz adres:
Butik Collete – zwroty
ul. Świętojańska 39,
81-391 Gdynia
REKLAMACJE
Oj, produkt, który otrzymałaś, ma wadę? Nie ma powodu do niepokoju! Masz możliwość skorzystania z reklamacji. Skontaktuj się z nami niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki.
Aby zgłosić reklamację, wystarczy napisać do nas maila na adres: collete.butik.gdynia@gmail.com (w tytule maila: numer zamówienia – reklamacja), oraz odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na nasz adres:
Butik Collete – reklamacje
ul. Świętojańska 39,
81-391 Gdynia
ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI
Niezależnie od tego, czy chcesz dokonać zwrotu towaru czy zgłosić reklamację, prosimy Cię o przestrzeganie kilku podstawowych zasad:
Upewnij się, że każdy zwracany produkt jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Buty powinny wrócić w swoim oryginalnym opakowaniu.
Produkt objęty reklamacją powinien być czysty, bez śladów użytkowania.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli to niemożliwe, zwrócimy Ci koszt zakupu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najniższego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
Zwrot środków będzie realizowany w zależności od wybranej przez Ciebie metody płatności.
Prosimy nie wysyłać zwrotów za pobraniem ani nie korzystać z opcji dostarczania do paczkomatu – nie zostaną one odebrane.